Особливості маяка

  • зчитує GPS координати літального апарату від свого приймача GPS;
  • активується на виклик з УКХ рації або за таймером;
  • передає голосом координати GPS, сигнали класичного маяка, також має унікальний режим пошуку Proximity;
  • оснащений зумером і яскравим світлодіодом, що полегшує пошук у високій траві або в снігу;
  • має схеми контролю зовнішньої напруги, дозволяючи відстежувати напругу ходового акумулятора моделі в процесі польоту;
  • заряджає власний акумулятор від зовнішнього джерела 5-6В безпосередньо в процесі експлуатації;
  • легко налаштовується та калібрується за допомогою програми для ПК;
  • *оснащений кнопкою включення живлення*;
  • *автоматично вмикається з появою напруги для зарядки чи фантомного живлення лініями GPS*;
  • *має ланцюги захисту від хибного підключення маяка*;
  • Через відсутність механічного вимикача в tBeacon Amber акумулятор потрібно припаяти до маяка перед використанням.
  • розмір: 20x30мм;
  • вага: 15-20г.

* - відмінності від версії tBeacon Green.

>Конфігуратор скачати. Пароль tBeacon<

Комплект постачання:

  • tBeacon Amber + GPS приймач (прошитий і відкалібрований) з провідною антеною в термозбіжній трубці.
  • кабель для підключення до мережі 5в та налаштування.
  • вкладиш з QR кодом для завантаження інструкції на сайті.
  • наклейка з логотипом.
  • акумулятор *

Доставка:

Доставка після оплати послугою Нова Пошта на вказане Вами відділення.

 

Підготовка маяка

  Настійно рекомендується обробити плату маяка водостійким, діелектричним покриттям, наприклад, спеціалізованим лаком або рідкою ізолентою. Після обробки необхідно припаяти акумулятор до маяка, помістити маяк з акумулятором в трубку теромовсадку і посадити її за допомогою фена.

УВАГА: суворо дотримуйтесь полярності підключення акумулятора! Маяк не має ланцюгів захисту від переполюсування на батарейному вході!
Мінусовий контакт (чорний дріт) розташований ближче до краю плати.

УВАГА: не допускайте перегріву літій-полімерного акумулятора, особливо зарядженого!

При обробці лаком уникайте попадання лаку всередину гнізда, кнопки та зумера.
При установці маяка всередині моделі може знадобитися вивести кнопку включення в доступне місце. Для цього на маяку передбачений висновок для зовнішньої кнопки вмикання (розташований знизу від гнізда). Кнопка має замикатися на землю (GND).
Уникайте таких місць установки, де маяк може зазнати сильної деформації (наприклад, перед важким акумулятором) або може бути похований під радіонепрозорими предметами при аварії.

УВАГА: При операціях з маяком з підключеним акумулятром рекомендується уникати використання металевих інструментів та інших струмопровідних предметів!

Увімкнення та вимкнення маяка

Ручне включення

Вимкнений маяк можна включити вручну коротким (0.5 с) натисканням на кнопку включення. Увімкнення маяка індикується світлодіодами, коротким сигналом зумера та радіопередачею вітального тону та значення напруги акуумулятора.

Автоматичне включення

Маяк включається автоматично при подачі напруги для зарядки (5В) через роз'єм, а також при появі фантомного живлення через лінії UART (RX, TX). Індикація включення аналогічна.

Вимкнення

Вимкнення маяка, а також примусове скидання здійснюється довгим (не менше 5 секунд) утриманням кнопки.

Контроль напруги

Маяк має схеми контролю напруги власного живлення, а також контролю зовнішньої (ходової) батареї LiPo (припустиме підключення до акумулятора 2-6S).
Контроль живлення блокує запуск маяка при напрузі на батареї нижче 3.0В. Маяк буде в режимі відкладеного старту, коротко блимаючи червоним світлодіодом, поки напруга акумулятора не підніметься до 3.3В.
При нормальному старті маяк вимовляє напругу на власній батареї. Наприклад, "три вісім" означає напругу на акумуляторі 3.8В.

За умови ненульового значення параметра "Пороги зовнішньої батареї", під час старту і далі, через кожні 15 секунд маяк здійснює пошук зовнішньої LiPo батареї.
За наявності напруги на відповідному вході маяк визначить кількість банок акумулятора і видасть зуммером відповідну кількість "біпів". Наприклад, для батареї 3S маяк видасть три "біпи".
Після цього маяк повідомить середню напругу на банках акумулятора в ефір. Наприклад, "чотири два" означає, що середня напруга на банках дорівнює 4.2В.
Маяк переходить в режим моніторингу зовнішнього акумулятора: раз на секунду перевіряє досягнення заданих порогів "попередження" і "критично".
При досягненні порога "попередження" маяк повідомляє поточну середню напругу на банках в ефір з інтервалом в 15 секунд.
При досягненні порога "критично" маяк повідомляє поточну напругу на банках в ефір з інтервалом в 1 секунду, а також задіює світлозвукову сигналізацію.
Середня напруга на банках нижче 2.5В вважається відсутністю акумулятора. Маяк сигналізує про це коротким подвійним "біпом" та трьома повідомленнями "нуль нуль" в ефір, після чого переходить у сплячий режим.
За замовчуванням параметр "Пороги зовнішньої батареї" встановлено на значення "0", тобто. моніторинг вимкнено. Рекомендоване значення: "3533". Тобто. поріг "попередження" встановлено 3.5В, а поріг "критично" 3.3В банку.
Використання цієї функції призводить до більш сильного використання акумулятора маяка, тому рекомендується підключати його до джерела 5В для підзарядки власного акумулятора маяка.

Роз'єм

Для підключення до GPS, джерела напруги для заряджання, зовнішньої контрольованої батареї та для програмування використовується 5-ти штирковий роз'єм.
У комплекті постачається штекер та контакти під обтискач.

  • Vext -вхід для контролю зовнішньої (польотної) батареї. Використовується лише за необхідності, підключається до плюса акумулятора;
  • RX - вхід UART. Використовується для підключення до джерела GPS-координат, якщо воно доступне, а також при підключенні до ПК;
  • TX - вихід UART. Використовується лише при підключенні до ПК;
  • +5V - вхід напруги 5В, що використовується для заряджання акумулятора маяка;
  • GND - загальний.
  • EXT_BUTTON - висновок для підключення зовнішньої кнопки Кнопка має замикатися на землю при натисканні.

Програмування та прошивка

З'єднайте чорний, жовтий та зелений дроти від кабелю маяка з висновками GND, RX та TX UART-адаптера, відповідно (зверніть увагу: RX <-> TX!), але доки не підключайте кабель до маяка.

Увага: При підключенні до конфігуратора відключіть чіп GPS мікроперемикачем. Інакше маяк не побачиться у конфігураторі.

Щоб підключити маяк до конфігуратора для налаштування, можна використовувати два підходи:

  1. Натисніть кнопку "ПІДКЛЮЧЕННЯ" в конфігураторі і відразу підключіть кабель до вимкненого маяка. Маяк автоматично увімкнеться і конфігуратор переведе його в режим програмування.
  2. Якщо маяк вже увімкнено, затисніть кнопку на маяку на 5 секунд. Далі, клацніть у конфігураторі кнопку "ПІДКЛЮЧЕННЯ" і відпустіть кнопку на маяку.

Процедура прошивки також може бути здійснена двома способами:

  1. Натисніть кнопку "ПРОШИВКА" у конфігураторі та відразу після появи чорного консольного вікна на дисплеї підключіть кабель до вимкненого маяка. Маяк автоматично увімкнеться і почне прошивку.
  2. Якщо маяк вже увімкнено, затисніть кнопку на маяку на 5 секунд. Далі, клацніть у конфігураторі кнопку "ПРОШИВКА" та відпустіть кнопку на маяку відразу після появи чорного консольного вікна на дисплеї.

 

­